Voľné pracovné miesta

Sme odborníci na recykláciu jedlých olejov a tukov. Čistíme planétu od odpadových jedlých olejov. Ich recykláciou znižujeme emisie, CO₂ v atmosfére. Ak každý rok vytriedite 4,5 litra odpadového jedlého oleja, je to rovnaké, ako keby ste vysadili jeden vyrastený strom, ktorý čistí vzduch. Spomaľujeme tak globálne otepľovanie. Sme víťazom súťaže E.ON Energy Globe Iniciatíva roka 2021.
Ak máš rád výzvy a chceš, aby tvoja práca mala zmysel pre nás aj naše deti, sme firma, ktorú hľadáš!

Koho aktuálne hľadáme?
Telefonický špecialista pre nové kontakty/Obchodný dispečer
Bytča/1200 fix brutto + provízie

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš rád kontakt s ľuďmi? Je komunikatívnosť tvoja silná stránka? Si ten typ čo radšej hľadá príležitosť, riešenie, než čaká, že príde niečo samo? Ak áno, tak potom hľadáme práve teba! Radi sa o tom presvedčíme na osobnom stretnutí. Pošli nám svoj životopis, my ťa pozveme na osobné stretnutie, aby si nám dokázal, že si ten pravý, koho naša spoločnosť hľadá a potrebuje. 
Tvojou úlohou – náplňou práce bude:
- aktívne vyhľadávať nových potenciálnych zákazníkov ako sú reštaurácie, hotely, bistrá a pod.,
- zisťovať ich potreby a predstavovať naše riešenia (žiadny nudný skript, ale reálna, pútavá a kreatívna komunikácia)
- budovať prvý kontakt a dohadovať stretnutia alebo ďalšie kroky,
- ukázať týmto zákazníkom kto sme, čo robíme a ako im vieme pomôcť pri riešení problémov, ako im vieme pomôcť s budovaním lepšieho biznisu, keď využijú naše služby,
- opakovane kontaktovať už oslovených potenciálnych klientov z internej databázy,
- efektívne prezentovať služby a produkty, ktoré naša spoločnosť vie ponúknuť,
- schopnosť budovať si dobré a dlhodobé vzťahy s klientmi,
- evidovať získané informácie od potenciálnych klientov do nášho ERP systému, 
- reportovať ich nadriadenému a podieľať sa na plnení KPI,
- uzatvárať zmluvy s novými zákazníkmi,
- komunikovať s vodičmi a obchodnými zástupcami spoločnosti,
- aktívne spolupracovať s celým oddelením dispečingu,
- vykonávať základné administratívne práce,
- riešiť problémy na oddelení, hľadať efektívne riešenia,
- podieľať sa na efektívnom fungovaní oddelenia dispečingu.​
 

Zamestnanecké výhody, benefity

Strava vo forme finančného príspevku
Možnosť home office
Pitný režim - dobrá kávička, teplý čaj v chladných dňoch
Mladý, dynamický kolektív - tím, kde sa podporujeme a srandujeme (lebo smiech predlžuje život)
Stabilné zamestnanie
Dobré, priateľské vzťahy na pracovisku
Teambuildingy - aby sme vedeli, že spolu zvládneme nielen pracovné činnosti, ale aj karaoke.
Vianočné večierky 
Malá pozornosť pri výnimočných dňoch - jubileá, Vianoce atď. 
Možnosť kariérneho posunu - ak to dáš a budeš v tom dobrý​
 

Informácie o výberovom konaní

Pracovná doba - 40 hod./týždenne (07:00 - 15:30 hod). 
Výberové konanie bude prebiehať v dvoch častiach:
- osobný pohovor pri kávičke v našej spoločnosti
- skúšobný deň – čas ukázať, že sa nebojíš telefónu ani kolegov.
Od uchádzačov, ktorí postúpia do užšieho výberu budeme vyžadovať potvrdenie z registra exekúcii a z registra trestov bez záznamu. 
Všetkým ďakujeme za prejavený záujem, kontaktovať budeme len vybratých uchádzačov, ktorí nás na prvý šup zaujmú a presvedčia, aby sme sa stretli aj pri káve.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.11.2025 

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchod a podnikanie, komunikácia

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

min. 2 roky na podobnej pozícii

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Na to, aby si mohol vykonávať túto prácu, určite potrebuješ mať v sebe vnútorný hnací motor - drive, energiu, úsmev na tvári, bojovnosť, príjemný hlas a vystupovanie v telefóne, komunikatívnosť. Ale pozor - nemáme na mysli bežnú rutinnú komunikáciu, musíš nám ukázať, že je to komunikatívnosť, s ktorou sa vieš aj presadiť a upútať. Nesmieš sa dať zatiahnuť do „kúta“, musíš vedieť aj po odpovedi nie presadiť svoje silné komunikačné schopnosti a presvedčiť klienta, že práve s nami ich biznis má zmysel na dosiahnutie výsledkov. Tvoja komunikácia s klientom musí byť jasná, zrozumiteľná, presvedčivá a pútavá. Vítaní sú všetci – muž/žena s dobrou náladou a pozitívnym myslením, ktorým nerobí problém práca v kancelárii typu „open office“.

Ak sa nebojíš, a stojíš si za tým, že si to ty koho naša spoločnosť hľadá, ozvi sa nám. Daj nám o sebe vedieť – najlepšie zaslaním CV a ukáž nám čo v tebe je. Životopis nám povie, čo všetko  vieš. Motivačný list nám prezradí, prečo by sme to mali vedieť aj my. Budeme radi ak k CV-čku pribalíš aj pár viet navyše. Tešíme sa na prvý rozhovor s Tebou. 

A aby sme nezabudli, poznáš cold-calling? Ak si sa s ním už stretol - máš výhodu. 

 

Katarína Petríková
Katarína Petríková
Kontaktná osoba

Máte záujem o pozíciu? Kontaktujte nás na nižšie uvedených kontaktoch.

Pepa
Vždy, keď ich potrebujeme, prídu z Trafinu, dokonca sa sami ozvú. Ich oleje sú kvalitné, a pritom za super ceny. A okrem toho mám dobrý pocit, pretože viem, že s vytriedeným olejom robia niečo…
Pepa
reštaurácia Na Růžku
Jirka
Olejový servis je presne ten typ služby, ktorý sme hľadali. Všetko funguje tak hladko, že o ňom takmer ani nevieme. Jednoducho máme bez starostí vždy dostatok čistého oleja a použitý je včas odvezený.
Jirka
reštaurácia Černý kůň